Wat zijn de belangrijkste trends en nieuwe functionaliteiten? Haalt u het maximale uit uw Company Page? En wat zijn de ervaringen van uw collega's in de Rotterdamse havenegio? Deze editie van de Wake Up Call staat volledig in het teken van LinkedIn, hét online B2B-platform.
Ook voor RPPC is LinkedIn een belangrijk kanaal om onze doelgroepen te bereiken en het verhaal van de haven en natuurlijk onze leden over te brengen. Sinds de start van onze nieuwe contentstrategie in 2018 zien wij een toenemend aantal volgers, 'likes' interacties op onze Company Page. Met als gevolg een enorme groei aan websitebezoekers en informatieaanvragen.
Het aantal posts per dag op LinkedIn neemt nog steeds flink toe, wij zien ook steeds meer activiteiten vanuit onze leden op LinkedIn verschijnen. De uitdaging voor u en voor onszelf is om onderscheidend te blijven tussen de enorme massa aan berichten. Ook het meten van het succes speelt een belangrijke rol in het bepalen van de juiste strategie.
Tijdens deze ontbijtsessie presenteert Ingrid Essenburg, Senior marketingcommunicatieadviseur bij Havenbedrijf Rotterdam, diverse succesverhalen uit de haven en geven zij inzicht in de meest relevante trends en functionaliteiten binnen LinkedIn.
Ook zijn wij benieuwd naar de ervaringen vanuit uw organisatie. Er is ruimte om uw succesverhaal te delen en hierover met elkaar in discussie te gaan.
Inspirerende locatie: STC-KNRM
Het ontbijt vindt plaats bij het trainingscentrum van STC-KNRM op Rotterdam Heijplaat, met een prachtige uitkijk op de Heysehaven. Na het evenement kan je aansluiten bij de rondleiding over het terrein, waar onder andere een overdekt trainingszwembad en een (offshore) windmolen te bezichtigen zijn.
De rolspecifieke tekst informatie wordt geladen...
De rolspecifieke tekst informatie wordt geladen...