Zin in een leuke lunch vol energie en humor? Meld u dan nu aan voor een inspirerende, confronterende en vooral ook vermakelijke Port Call, dat volledig in het teken staat van het verleuken van uw klantbeleving.
De coronacrisis vraagt om aangepast gedrag bij onszelf, onze collega's en onze klanten. Hoe kan verleuken helpen om dit te slagen? Er is weinig contact meer met klanten. Hoe kan verleuken bijdragen om in beeld te blijven bij uw klanten? Blijf top-of-mind en houd uw klanten enthousiast! Onderwerpen:
- Welke verleukeracties zijn er recent succesvol ingezet op collega- en klantniveau?
- Hoe kan ik zoveel mogelijk collega's betrokken houden in deze lastige tijd?
- Hoe kan verleuken er voor zorgen dat u niet te veel intern gericht bent?
- Hoe kunt u uw communicatie verleuken in deze periode?
OVER FEIKE CATS
Feike Cats is schrijver van de boeken "Theorie bestaat niet! (2006)", "Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme (2013)", "Verleuken kan iedereen (2017)" en “365 dagen Klanthousiasme (2018)”. De boeken gaan over Klantgerichtheid, Klanthousiasme en Verleuken en staan vol met praktische tips & trucs.
DATUM/TIJD
27 mei 2020, 12:00 - 13:00 uur. Deelname is gratis.
HOE WERKT HET?
Na aanmelding ontvangt u een mail met een link die toegang geeft tot deze interactieve online bijeenkomst.
De rolspecifieke tekst informatie wordt geladen...
De rolspecifieke tekst informatie wordt geladen...