De Port Call is een korte, interactieve, online bijeenkomst waarin specifieke onderwerpen of ladingstromen centraal staan. De Port Call van donderdag 24 september staat in het teken van Business Continuity Management in de Rotterdamse haven en organiseren wij in samenwerking met ons lid Octant QHSSE Consultants.
Door de uitbraak van COVID-19 zijn veel bedrijven in het diepe gegooid als het gaat om bedrijfscontinuïteit. Normale bedrijfsprocessen werden verstoord, zendingen waren vertraagd en poorten werden gesloten. Bedrijven waren genoodzaakt om in deze onvoorziene situatie op creatieve wijze maatregelen te nemen. Dit heet samengevat ‘Business Continuity Management (BCM)’. BCM wordt door diverse bedrijven toegepast om voorbereid te zijn op specifieke risico’s en om de kritieke bedrijfsprocessen doorgang te laten vinden. Hierdoor kunnen bedrijfsprocessen doordraaien en kan voldaan blijven worden aan de contractuele verplichtingen naar de klanten.
Om u als lid van de RPPC bij te praten over de continuiteitsrisico’s in de Rotterdamse haven, nodigen wij u uit om deel te nemen aan deze Port Call met als onderwerp Business Continuity Management (BCM). Wat zijn de risico’s in de haven en logistiek, welke impact hebben deze op onze processen, hoe bepaal ik welke bedrijfsprocessen kritiek zijn en hoe houden we onze klanten tevreden?
Wij gaan hierover in gesprek met Rob van den Eijnden (Philips International) en Dirk Noordegraaf (Octant QHSSE consultants). Praat u met ons mee? Meld u zich dan nu aan voor deze gratis online ledenbijeenkomst.
HOE WERKT HET?
Na aanmelding ontvangt u een mail met een link die toegang geeft tot deze interactieve online bijeenkomst. We maken gebruik van Zoom, een programma voor videobellen.
De rolspecifieke tekst informatie wordt geladen...
De rolspecifieke tekst informatie wordt geladen...